donderdag 24 oktober 2019

Pompoen uithollen (2)...

De resultaten van een namiddag hard werken...

Super goed gelukt, mooie en enge resultaten! 
Meester en kindjes tevreden! 



Caetano: "Het was superleuk!"



Gaitan: "Ik vond het leuk, ik heb de pitjes gespaard. Ik vind mijn pompoen mooi!"



Quinten: "Het was leuk en lastig, maar ook perfect!"




Berat:" Ik vond het leuk en het was veel werk.
             Zijn neus en zijn ogen vind ik grappig!"



Byron:" Ik vond het leuk want je moest je spieren gebruiken!"



Alicia: "Ik vond het leuk om een pompoen uit te hollen, maar het was wel vies!"



Bo: "Ik vond het leuk om met de klas pompoenen uit te hollen."



Zoë: "Ik vond het heel leuk, maar het was wel een vuil werkje!"



Matthis: "Ik vond de activiteit heel leuk!"



Axel:"Het was heel leuk!"
Meester dacht dat ik er niet was omdat ik zo stil aan het werk was."



Mashael:" Ik vond het leuk om de pompoen uit te hollen en het gezicht te maken!"



Aksana:" Ik vond het de leukste namiddag, maar het was ook een beetje een vuile boel!"