dinsdag 31 maart 2020

Berenjacht

Hey sloebers, 

je zag het wel al op de TV... 
Je kan op berenjacht in jouw buurt! 
Overal staan knuffels/beren aan het raam, 
doe een wandeling en tel de beren. 
Gezond en leuk! 
Maar hou wel afstand van 
andere mensen natuurlijk! 

Ik ben vanmorgen op vogeljacht geweest. 
In de Gavers… 
De vogels zijn nu nesten aan het maken, 
vrouwtjes aan het versieren (!)
 en hun territorium (weet je nog?) 
aan het bewaken. 

In de natuur kan je ze zien, 
maar ook in je tuin, 
je straat, 
de wijk of in je buurt.  
Ogen open en snaveltjes toe...

Ik zag deze vogels... 
Herken je ze (nog)?







 en zelfs een 
hoog in de lucht! 


Morgen volgen de juiste namen...
Of stuur jij mij de juiste namen door? 
Doe maar, misschien heb ik wel 
nog een extra prijs liggen... 

Veel succes! 

Als je in jouw buurt ook vogels ziet, 
laat maar weten! 
Ik ben benieuwd waar 
de vogelspotters zitten...

Heeeeeeeeeeel veel groetjes! 

meester Barbier😉